Gårdagen

Igår var en sån där dag med guldkant! Myspys hela dagen.
 
Började dagen med det vanliga. Frukost och sånt. Sen gick jag, Seb och Johan till stallet och mockade och jag gick lös med lien på brännässlorna!
Sen blev Seb väldigt trött så vi gick hem och gav han lite fisbullar o potatis, sen la han sig för att sova middag!
Jag och Johan gjorde ett gäng äggsmörgåsar som vi vrängde i oss.
 
Sen gav sig Johan ut på en tur med Serena. Nu är vägen såhär hård igen. Mycket skritt och lugnt trav endast.
 
 
 
Medans han gjorde det så mockade jag åt Frilla här hemma. Sen låg jag på gräsmattan en stund. Läste augustiproppen.
 
När Johan kom tillbaka sen så drog vi ner på "byn". Åt mat på Bergstugan. Jag tog en baguette med skagen röra, som smakade mer som ishavsröra! Och jag föredrar skagen kan jag tala om... Johan åt pytt i panna och Sebastian (som ätit lunch redan) fick en kärleksmums!
 
 
Sen åkte vi runt i Lennartsfors lite. Jag övningskörde och det gick skitbra idag! Hihi jag lär mig...
 
Underbart sommarväder och humöret på topp såna här dagar!
 
Efter åkturen med bilen så blev det slapp och bus på gräsmattan...
Johan grävde ner gungställningen så den stå stadigt!
 
Sen när Sebban lagt sig (så passade mamma honom såklart), så tog vi en tur med Blackie och Engsättra.
 
Kvällen avslutades med att vi delade på en stor ostkaka med blåbärssylt, och såg på en film tills vi somande....

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken härlig dag =)
Sådanna kan man inte få för många av...

2012-07-06 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0