Svar på kommentar

Hur går de med Blackie? och har ni kontakt med dom som har Caspadia åt er nu? hur hon mår och om hon har blivit nå tjock :)

Blackie ridtränas av sin ägare ( min mamma) några gånger i veckan. Är tänkt att hon ska vara med på istrav.
Jag ska iaf ta med henne på istrav i monté i mars.

Caspadia har det bra! Går ihop med massa andra hästkompisar. Pratar med dom som hon står hos ibland. Brukar ringa o tala om hur det går för Engsättra o Serena och sånt å då får man passa på att fråga om Caspadia. Sist jag såg Caspadia var i början på december och då stod hon och käka hö och ville inte komma och hälsa =)
Linde Ricka bor ju också där.. Om hon inte blivit såld eller utlånad. Men sist jag prata med honom (nån vecka sen) så va hon kvar.

Här är Caspadia nu:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0