Resultat istrav 14 januari

Johan och Engsättra var duktiga idag också!
Engis sprang lika snabbt som i kvalet nästan, och det är hennes snabbaste hon sprungit. Så man får va nöjd att hon tagit sig så snabbt efter vilan.
Dock inte helt hundra i travet och två små galopper blev det. Men vad ska man begära av en nybliven treåring?

Här är resultatet:

Lopp 1 1640 m Volt Gul vojlock. START ca 12.10. Kbl 3-år lika start. Vandringspris
1) 1. Bella R.B- Gunnar Kylén 1.48,6
2) 3. Lysjö Mocca- Kristina Larsson 1.50,1
3) 2. Engsättra Rick- Johan Jonsson 1.53,5
UG Troll Hjalmar
DG Acksjökungen


Hon blev trea. Så nu fick vi ett litet pris bestående av ett presentkort på en säck Krafft Grov. Tack tack.
Jag är jättenöjd och tyckte hon va bäst =) Hon hade dock ingen chans mot dom som va före, men det kommer, var så säker =)

Här är några bilder som är tagna av Catarina Fäldt.





Jag filmade också men den filmen lägger jag upp imorn!

Idag var det en solig dag med någon minusgrad. Banan var hård! Så det blev att ta hand om hästen riktigt när vi kom hem så att benen mår bra och på med back on track täcke.
Och massa mat och vatten såklart så hon kan mysa riktigt ikväll och inatt :)

Kommentarer
Postat av: Dedde

Kul !Grattis! hoppas det håller i sig sen så jag kan spela på henne ;)

2012-01-14 @ 22:25:57
URL: http://deddejonsson.blogg.se/
Postat av: Britt

Vad trist med istrav utan vinterbana. Men kul att dom kör race för småhästarna.

2012-01-14 @ 23:45:24
URL: http://hem.passagen.se/orangs.juvel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0