Mormor

Idag är det 2 år sen min mormor gick bort! 8 januari 2010!

Det är hennes hus vi bor i nu.
För två år sen gick jag hit och skulle se om izabella fick va här medans jag var i stallet och mockade. Men mormor var inte här. Hon hade ringt efter ambulans som hämtat henne pga hjärtat.
Efter flera hjärtstillestånd och upplivningsförsök så somnade hon in kl 15.40 i Karlstad. Vi åkte självklart dit.

Idag var jag, mamma, tony och sebastian vid hennes grav och tände ljus.
Saknaden är enorm och inget är sig likt när inte mormor finns.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskling då :( Stöttar dig om det känns jobbigt vettu.. Bara att tala om <3 Älskar dig

2012-01-08 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0