Gör ett försök...

Gör ett försök till ett inlägg. Innan Izabella väcker sin sovande lillebror igen Kommer bara berätta kort om dagen, bilder och resten tar vi imorn! Ska försöka hinna med en film idag!

Klockan ringde 05 idag. Åkte med Pia till jobbet kl 06.15. Hade Bella med mig..
När vi kom till Årjäng gick vi till pappa och va där tills Bellas dagis började kl 7.40! Sen började jag kl 8 och jobbade till 13.
Johan, Serena o Baus mötte mig på parkeringen när jag slutade. In å handlade mat sen till travet och veterinären som gjorde böjprov o kollade Serena.

Sen till BVC med lillskiten :) Sååå stolt över min prins som är perekt =)

Vidare o köpte två spånbalar samt tog reda på priset på en hel pall. Lika bra å köra på det istället. 

Mot dagis och hämtade Bella-bus. Hon va lite grinig.

Sen hem.... Mockade... Ut å red Frilla i regnet/snön och blåsten!!! Usch! Kallt o blött kan jag lova. Men nöjd med hästen. Men det var ju farliga saker i diket idag när det var mörkt.


Neeej nu ska jag göra nåt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0