bloggs app

Hej alla.

Lite dålig uppdatering här pga att bloggs app krånglar för mig. När jag ska skriva nytt inlägg så bara stängs appen av...
Och jag som aldrig har på min dator fören barnen lagt sig på kvällen. Får liksom inte sitta vid datorn för sebastian för han är med och drar i allt. Men nu går det nog bra en stund när han roar sig med att slita sönder ikea katalogen....

Jag kör alltid allt via iphonen på dagarna... Blogg, facebook, dayviews...

Idag har jag mockat alla boxar (som vanligt, behöver snart inte skriva det nå mer).

Jag har även "tränat" eller motionerat eller va man ska kalla det. Kan inte se mig själv träna, för jag har aldrig gjort det och aldrig tyckt om det.
Men nu har jag gett mig faan på att få bra kondis och benstyrka och rida monté till våren/sommaren! Om jag får uppsittningar såklart. Men nån om året brukar rulla in...

Träning idag: Gått 3,5 km.
Benträning (med appen): 10 minuter x 2. (än så länge)

Ja det var det... =) Latmask är jag egentligen.. Om sanningen ska fram...
Det där när jag promenerar 3,5 km så är ju inte det frivilligt. Utan det är när jag går mellan stallen och hagarna och tar ut och in och mockar. Har mätt sträckorna så jag vet att fram o tillbaka till stall 2 är 1 km. Fram o tillbaka till hagen här nere är 500 meter (ca). Och jag har varit i stall 2, två gånger idag och vid hagen här nere 3 gånger... = 3,5 km.

Intressant va?? haha...

Kommentarer
Postat av: Marika

Men vardagsmotion är ju jätte bra!

Jag cyklar ca 2 mil varje dag, varannan vecka =D

2012-01-16 @ 19:30:26
Postat av: Tony (Fotograf/Grundare Heavens.se)

Sv: Ja en del tar fan ingen hänsyn alls, fast dom ser att det är hästar och barnvagnar ute, jäkligt illa!

Ja det är tur du har Iphonen du, så du kan kolla allt under dagarna, riktigt praktisk liten pryl det där :P

2012-01-16 @ 21:52:29
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0