Bilder från idag

Idag var jag ute och red Black Hot Mama i 9,5 km. Gick bra. Tog 5 minuter bara att sitta upp på henne =)
Hon har lite svårt för det där och bara hoppar runt och springer iväg.... Men jag gav inte upp.
Minns inte när jag red varmblod senast heller..? Nån som vet? Haha... Kan det ha varit i september när jag red lopp?



Sen direkt Blackie var klar så tog jag ut Johans häst Donnie på en tur, 9,5 km.
Nåt som jag ångrar nu eftersom han bara surat hela kvällen. Är som vanligt när jag är snäll mot nån så får man bara skit tillbaka.
Gick bra med Donnie också. Ländtäcket hade hamnat lite fel under färden så jag fick stanna henne och gå ur vagnen och fixa till det. Sen hoppa jag tillbaka i vagnen och hon stod still ända tills jag sa åt henne att gå. Snäll 3 åring. Dock väldigt... klumpig. Hon vet inte var hon har sina långa ben och ibland vingla hon till med bakdelen så det såg ut som hela hästen skulle välta omkull...


Kommentarer
Postat av: Dedde

Visst var Donnie efter Mr Drew?

Haha min Zugi som jag hade var också efter honom,

han var lika dan, klumpig på alla sätt och vis, kunde snubbla på stallgången.. men dock väldigt lugn, kunde göra vad som helst med honom, efter vi byggde upp förtroende för varandra,

2012-01-10 @ 09:30:16
URL: http://deddejonsson.blogg.se/
Postat av: Christer Modigh

Varför har hästen typ mössa på öronen?

2012-01-10 @ 21:46:36
Postat av: Jenny

Jo visst är hon det :)

2012-01-10 @ 23:27:14
Postat av: ♥ Jenny ♥

Jaa du Modigh :) Det är för att hon inte ska höra så mycket :) en del är väldigt rädda för ljud.

2012-01-12 @ 22:35:28
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0