Barnen ♥

Ett inlägg om barnen då :)

Sebastian var på bvc i tisdags. Han vägde 9800 och var 72 cm tror jag!
Växer som han ska och allt såg bra ut =)

Men nu i två dagar har han varit vääääldigt grinig och gnällig och vägrar sova på dagen. Han som brukar sova nästa 3 timmar på dagen. Nu vaknar han innan det gått en timme och så vägrar han sova nåt mer...
Och bara gnäller. Så det är väl nåt på gång kanske...

Izabella härjar på som vanligt och säger roliga saker hela tiden.

Typ förut vid matbordet berätta hon att hon skulle ut och höja sadeln på sin häst, sen träna den (idag) och sen åka i tre timmar för att starta den idag! Och då vann den 800 kr...

Lite kommentarer från henne:

" Jag måste byta tröja för jag har blivit så tjock och så fet"

"Johan har du träskor? Dom som du har när du klättrar i träd?"

"Jag måste ge alla hästar en puss när dom ska till travet och träna" (Sina leksakshästar)

"Mamma vad är det där för svart och brunt i ditt hår? (Min utväxt, haha)

"Mamma, nu när du har klippt mitt hår så kan jag klippa ditt om du vill?"



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha, rolig hon är lilltjejen! Träskor!!!

2012-01-07 @ 21:28:15
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0