Banan med Frillisen

Ingen bra dag direkt.

Först värmde jag. De va inte kul. Först va hon livrädd för en som skotta snö, sen höll dom på att ploga bort snövallar på banan så dom hade en lastbil som dom skopade över snön i. Mitt på banan. Så de va ju också skitfarligt så jag fick vända före och rida tillbaka o sen vända igen.... Sen va de en annan grej utanför banan som va grön och den va också farlig!

Sen körde Johan ett lugnt jobb i 40 tempo med Serena.

Sen ringde jag och hörde om de blev istrav i Arvika och det blev det, dock inget montélopp för kallblod pga för få anmälda.
Och då blev jag så sur. Så motivationen va på noll. Men ut och red ett lugnt jobb och Frilla sprang sick sack för hon ville bara vända. Hon hatar att springa själv och så kände hon väl att jag inte red nå seriöst heller. Men under kvaltid går hon ju iaf!

Kunde inte köra ihop med Johan idag för vi hade lilleman med oss.

Men nästa vecka tänkte jag åka upp igen och rida ihop med nån! Då brukar det gå bättre!

Rätt trött på stöniga kallblod.....


Bilderna är från värmningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0