Torsdag

Torsdag morgon. Idag kl 07 va alla hästar ute och åt hö i sina hagar. Alla utom Frilla.

Idag ska mina kallblod skos så hon får stå inne tills dess för jag brukar alltid få jaga henne i hagen i en halvtimme o de tänker ja inte göra idag. Så hon står inne och äter.
Kl 11 kommer hovslagaren.

Johan har tagit extrajobb idag så han åkte för tio minuter sen.
Tråkigt. Känns som vi träffas så sällan. Ikväll kommer han inte hit alls utan han sover i huset i stömne.
Usch jag tycker det är hemskt... Inte van att va ensam!

Idag hoppas jag även att mamma är barnvakt så jag kan träna häst... Tänkte rida frilla o ta engsättra på släp så som jag gjorde i förrgår.

Nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0