Tidig morgon

Idag vaknade jag före 5. Av sebastian såklart :)
Hoppas han somnade om när jag gick! Han fick välling o ny blöja sen lämnade jag över ansvaret till pappan :)

Kl 5.45 var jag i stallet och väckte treåringarna. Serena låg och sov och såg inte så glad ut när jag kom.
Fodrade och släppte ut dom.
Drog av mig överdragskläderna och bytte skor sen åkte jag med margareta till jobbet.

Så idag jobbar jag 7-16!

Hästarna vilar idag med. Imorn är det träning igen. Får bli några intervaller för sättra... Torsdag blir det ridning i skogen sen vila fredag och start på lördag! (istrav).

Imorgon kommer veterinär Daniel och böjer Frilla och sprutar. Nästan helt säker på att hon har ont i framknäna. Bak med säkert.
Serenas tänder ska kollas. Kanske hon börjar äta riktigt sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0