Kommentarer

Hejsan. Som ni kanske märkt går det nästan aldrig att kommentera mina inlägg. Detta är för att jag skriver dom flesta vis telefonen (bloggs app) och då går det av okänd anledning inte att kommentera dessa inlägg...

Men detta inlägg kan ni nu kommentera om ni har nåt att säga, för detta skriver jag på en dator =)

Som ni kanske sett så vann Ulrika med min Engsättra på istravet idag! Det va bra klockat. 54,6 blev tiden som va närmast 1,55! Så vi fick ett presentkort på 750kr! Med det ska jag köpa spån & foder å kanske nåt annat kul. Ska kika va som finns...
Tack Ulrika för en snygg styrning!
Och Engsättra gick felfritt och bra till slut!

Frilla tänker jag inte ens skriva om.


Kommentarer
Postat av: Marika

Hej.

Okej det är därför jag inte kunnat kommentera.

Kul att det gick så bra igår:-)

Kram

2012-02-05 @ 10:11:28
Postat av: Britt

I våra lopp med idealtid blir dom som kör under diskade och utan poäng. Tycker jag är bra så kuskarna kollar klockan bättre och inte förivrar sig.

2012-02-05 @ 13:14:25
Postat av: elisabeth

Aaaah, det är därför!!!! Får passa på nu då :)! Först, grattis till den söta 4 åringen, hon såg väldigt nöjd ut :)!



Och snacka om att lillkillen är intensiv i sitt krypande när han lyckas få hål på brallorna !



Skaplig skillnad på håret, men du här aldrig funderat på att låta det bruna växa ut?! Tycker det va fint! :)



Och grattis till travvinsten! Såg lite av bilderna på fejjan och det var gulligt hur Izabella och hästen var färgkoordinerade :)!

2012-02-05 @ 16:11:49
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0