5 saker du inte visste...

Här är 5 saker du säkert inte visste om mig... =)

1. Jag har massor med smink, hudkrämer, parfymer... Flera kassar och lådor ute i "lillstugan". Är där och rotar ibland och ser om det är nåt jag behöver. Behöver sällan köpa nytt om man säger så =) Bara gå ut och rota.

2. Jag säljer aldrig  häst/travgrejer. Det kan alltid komma till användning igen när man skaffar nya hästar. Så det blir en liten samling där med. Olika täcken, huvudlag, boots, shabrak, bett, nya skor m.m.

3. Jag förstår mig inte på longering. Antingen är det jag som inte kan eller så är det mina hästar som är konstiga. Dom bara smiter ju =P

4. Jag minns inte när jag ramlade av en häst sist (peppar peppar).

5. Jag har haft en piercing. Hålet är dock inte igenväxt. Tatuering har jag också en =)

Kommentarer
Postat av: Johan Jonsson

Nått du inte vet? Jag visste allt det där :))

2012-02-21 @ 21:53:39
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0