Vinterns första ridtur i snö...

Ja, faktiskt.
Mina hästar har vilat hela veckan, och snön kom ju under veckan.
Så första ridturen på broddskor och i snö tog jag idag i -7 grader.
Tog ut Svarten på en tur, idag fick jag han att gå över bron, så nu var det ny väg för honom.
Vi skrittade mest...

Innan vi red så gick han lös på gården och han sprang runt och härja när jag skulle ta honom. Det ser ni i filmen här under.
Han är på väldigt bra humör nu, alltid glad och väldigt busig! Imorse tex när jag skulle byta täcke i boxen så sprang han ut och rullade sig i snön, naken!

Lite bilder från idag:


Kommentarer
Postat av: Gabriella - Montéryttare

Längtar tills våra med får broddskor, på min ryckte jag av skorna idag så vi kunde träna i snön :)

2012-12-02 @ 00:51:01
URL: http://montebloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0