Vinterfan

Idag är det verkligen kallt. Imorse var det närmare -20 grader.
Inne i köket var det +9 innan vi börjat elda, och på övervåningen har vi ca +16-17 grader.... Usch...
Anledningen till detta är att pannan har frusit sönder förra vintern, så hela värmesystemet är sönder här!
Det vi har nu är två el element! Så vi får väl svindyr elräkning.
Sen har vi en vedspis i köket, den är jättebra. Men den värmer tyvärr bara köket. Men det är smidigt om man ska koka vatten eller nåt å bara ställa på vedspisen för den är ju alltid varm =)
 
Idag sitter jag vid datorn och skriver, annars är jag bara ute med telefon. Använder min dator ca 3 gånger i månaden.
 
Så idag tänkte jag göra bild inlägg!
 
Idag blir det nog ingen ridtur... Brrr.....
 
 
Önskeinlägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0