Jävla förkylning!!

Va jätteglad att jag fått 4 dar i rad med jobb, men så blir jag såklart sjuk.
Jag som nästan aldrig är sjuk annars, inte långvarigt iaf...
Det brukar vara en gång om året. Oftast lunginflammation. Annars håller jag mig så gott som frisk.

Jaja. Imorn ska jag gå bort med engsättra så hon får skor på sig. Sen är hennes vila slut! Då kan Johan ta en joggingtur med henne.
Stor mage att träna bort nu efter 3 veckor och 2 dagars vila.

Imorn kommer han med värmepumpen också...

Sen ska jag försöka ta det lugnt och bli frisk... Men ni som känner mig vet hur det är... Men på torsdag o fredag SKA jag jobba....!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Underbar bild! Duktig kille som äter själv :-) ! krya på Dig!

2012-12-17 @ 22:52:30
URL: http://bergerud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0