Hästarna

Engsättra går fortfarande utan skor! Hovslagaren har rätt fullt upp... Men hon kan gott få sig en liten viloperiod, det var länge sedan.

Svarten var jag ute med idag och vi red jobb i backen. Han var fin faktiskt, så jag hoppas han är lika i loppet....! Om vi tar oss dit.

Saaben verkar ha svårt att ta sig till Årjäng faktiskt... Har inte löst detta än...!

Däcken till vagnarna är fortfarande inte lagade och jag börjar bli frustrerad, kan ju bara rida i träning nu...! Jag som oftast kör annars...
Backträning känns mer givande med vagn efter...

Imorn ska jag iväg och hjälpa grannarna lite... Ska fjäska så han kanske har tid att sko nån dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0