Fjärde advent

Igår var vi i Charlottenberg och köpte lite julklappar...!
Tomten var där och delade ut godispåsar till alla barn!
Mina fick varsin :)

Idag har jag kört black illusion och han var riktigt jobbig. Han gick på tygeln också när vi skrittade :) han höll på med så mycket konstigt idag så. När vi travade skulle det gå i 180 annars blev han sur. Drog ner huvudet en gång när jag hade korta tömmar så ja nästan åkte av haha...
Han är så när jag tar han direkt från boxen och ut å kör! Körde snabbt idag, på slingan.

Johan har tagit in en gran som vi har klätt och nu fixar vi julskinka å Janssons när det är reklam på tv, annars ser vi på V75!

Imorn ska jag verkligen försöka komma ur sängen tidigt så jag kan rida engsättra en tur innan vi ska iväg till Johans pappa och fira jul.

Kommer sakna min pappa å mina bröder denna julen. Och izabella såklart som firar med sin pappa denna julen.

Men på juldagen kommer pappa, mina bröder och izabella så då ska vi fira igen :)


Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Sv: Jepp det var trevligt, synd du inte var här

2012-12-24 @ 08:57:58
URL: http://lifeofheaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0