Årjäng

Söndag 2:a advent.
 
Igår jobbade jag här i Årjäng. Trevligt.
Sen gick jag hem till pappa och satt och pratade en stund. La mig och sov.
På natten kom det nån å la sig i en säng i samma rum. trodde det var Tony.
Men när jag vaknade på morgonen så tyckte jag tony såg lång ut så jag var tvungen att fråga vem det var. Micke! Fick jag till svar!
Så då hade han varit ute i Årjäng och kom hem till pappa....!
 
Så nu sitter vi här och Micke har visat sin julklapp han fick från sitt jobb, Lecab. En iPad 4. Alla anställda hade fått varsin. Vadå snällt företag eller???
 
Roligt att umgås med pappa och bror lite. Det saknar jag.
 
Passar även på att tvätta i pappas tvättstuga.
 
Hoppas allt är bra hemma i Mangskog med Johan, barnen och hästarna!
 
Påminnelse till Johan: Fixa däcken så jag kan köra häst!
 
Imorn ska jag köra/rida ett lite hårdare jobb med svarten. En genomkörare till loppet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0