Måndag

God kväll!
 
Jobbat idag 7-14. Sen hämtade vi spååån! Så inatt får hästarna vara inne och sova i sitt nya spån!
 
Var hos Charlotte och dom en sväng och barnen lekte. Valter är en månade äldre än Sebastian. Så det var dom två och Izabella. Men det var mest Valter och Bella som lekte...
 
Idag har jag faktiskt sökt ett jobb. Vore perfekt. Men jag får väl inget jobb inte =) Aldrig fått ett jag sökt så ifrån Platsbanken.
 
Idag har båda hästarna varit ute och motionerat.
 
 
 
Provlopp på onsdag men verkar inte som jag tar mig dit för Johan jobbar... Typiskt!!!
 
Jävligt sugen på att rida snart också...
Bend Over
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

SNYGG BILD :D HÖR AV DEJ OM DET ÄR PROVLOPP MONTÈ FÖR DET KAN VARA SKÖJ OCH HA MED BENNY OM DU VILL RIDA VILL SÄGA.

2012-08-15 @ 11:17:05
URL: http://horsesinmygarden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0