Hmm

Imorse när Johan kom till stallet fick vi se detta. Någon har beställt hö (till sig själv) och sagt att leverantören ska ställa dom här. Så nu har man dessa fyra som man nästan går in i så fort man ska ut eller in i stallet. Jävligt dumt. Och ägaren tänker inte flytta dom.

Då undrar jag: 1. Hur har köparen tänkt? 2. Hur ska köparen kunna flytta dom härifrån? Utan traktor. Försöka få in den i en transport för hand kanske? 3. Varför inte ha dom hemma hos sig själv?????

Fråga 3 är väl den som alla funderar på misstänker jag. Men jag har ingen aning faktiskt. En sak vet jag. Vi ska inte ha detta höt iallafall för våra hästar ska snart flytta härifrån.


Kommentarer
Postat av: mamma

Eftersom ni ska flytta era hästar, så har du inte med det att göra, Det kanske kommer andra hästar dit.

2012-08-14 @ 22:34:32
Postat av: Mamma

Efter som ni ska flytta era hästar, så kanske det kommer andra hästar dit, som ska ha höt. bry dig inte!!!!

2012-08-14 @ 22:38:59
Postat av: Jenny

Andra hästar? Caspadia och fölet menar du. Då kan du ju flytta dit ditt hö efter att våra hästar flyttat istället. Vad dom nu ska göra där, det visste ingen nåt om.

2012-08-14 @ 23:27:49
Postat av: Therese

Ni får rullar bort dom en bit för hand. Vi får hantera våra bollar utan traktorhjälp när dom väl rullats av släpet.

2012-08-15 @ 10:14:30
Postat av: Jenny

Ja Therese men ska man rulla dom härifrån måste vi rulla i uppförsbacke. Hade varit bättre att ha ställt dom på grusplanen där vi brukar ställa våra. Där orkar man rulla dom för hand.

2012-08-15 @ 12:30:06
Postat av: Johan

Therese-> Det brukar vi med om inte dom blivit ställda i lera så dom sitter fast samt att dom ska vältas uppförs..Som tur är så är inte det något jag berörs av för det ska beställaren få fixa

2012-08-15 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0