nervös?

öhh ja... Har inte ridit lopp på exakt 1 år snart.. Men på lördag är det dags! Usch.. Får bli långa stigläder nu när jag är otränad. Stackars ägare =) Men det var dom som satte upp mej så :) Dock inte i första hand men....

Vet inte ens om jag vill fortsätta med monté. Är så omotiverad och det brukar inte gå så bra... =) Så jag får se hur det känns efter detta lopp... Om jag ska sluta rida eller inte.

Tycker det är roligt att träna hästarna bara.. Det räcker liksom... Tycker jag! Men visst vore det kul att ha kvar licensen och rida i ett istrav eller nåt... Det är ju lite annat...

På torsdag åker vi ut till L-fors. Då ska jag packa iordning grejerna och ta med. Får väga mej också...
Ska även rida då... Hemma alltså... På Ricka...


Mitt trådlösa internet har gått sönder. Så har inget internet hemma nu. Är hos pappa och lånar datorn nu.

Igår var jag och baus på spädbarnsgrupp. Var rätt kul!




ha det bra så hörs vi snart igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0