Hemma

Nu är vi hemma en snabbis! Ska tillbaka till L-fors imorn för då kommer hovslagaren.

Har varit på babygrupp på bvc idag med Sebastian & Johan.

Har fått Johan som min handledare nu så jag kör bilen hela tiden. Jag har t.o.m backat flera gånger och parkerat! =) Hihi.
Så om ni ser en silvergrå V70 med övningskörningsskylt så akta er. Och gå inte bakom när jag ska backa. Haha.

Ricka var ute och tränade fredag, lördag, söndag. Och Frilla har varit ute och tränat lördag, söndag.

Har fortfarande en spekulant på Blackie. Men inget bestämt så om det finns nån annan intresserad så är ni välkomna att komma och titta.

Imorn är det dags för provlopp för Ricka. Tempo: 40-45. 9 hästar, hon startar från spår 3.

Här är startlistan. Bra kusk också.




Nu är det dags för tvättstugan och matlagning. Är ganska sliten just nu. Det är nånting hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ja det är verkligen en bra kusk :) Jag ser redan fram emot att köra loppet :D

2011-09-27 @ 22:17:49
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: marina

Hmm funderade på en sak när ja såg startlistan haha

e de bara kallblod lr? tänkte de stod en efter Gentle Star, för de blandas väl inte kallblod o varmblod? resten va väl kallblod i loppet??? liten undran bara ;)

2011-09-28 @ 21:33:21
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0