Andra helgen i september...

Tillbringades såhär....



Frilla i sin sjukhage i väntan på nytt bandage...


Frukost till Blackie och Ricka (kornkross + Hippo Basic + multivitamin + äpplen)


Morgonpromenad så Sebastian ska somna efter frukost!


Rotat fram mammas två gamla lokselar. Den ena är nu uppsmörjd och redo att provas på någon av hästarna. 


Mys!


Jag har klippt gräs hos "stallhyresvärden". 


Ny hage med massa gräs tyckte Frilla om


Johan kom hit lördag kväll. Så jag satte han i arbete på söndag!


Arbete som sagt. På mitt företag :)


Blev ca 1 mils jogging + 5 intervaller


Jag och Sebastian gjorde sällskap med dom tillbaka till stallet...


Roligare att sitta i vagnen än att ligga ner så man inte ser nåt!


Kanske anledningen till att hon galoppera i en av intervallerna? Eller också så blev detta för att hon galoppera.



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fina bilder :-) !

2011-09-13 @ 10:29:44
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0