tråkig dag

Idag har varit en sån här riktigt tråkig dag! Johan jobbar hela dagen så jag är ensam med barnen och sjuk. Så jag orkar inte göra allt som behövs. Men jag har iaf släppt ut hästar och mockat i stallet här hemma och städat ur transporten så den är klar tills imorn. Har även smörjt tävlingsselen!
Men jag är inte frisk nog att träna häst ännu.
Förresten imorse när jag skulle släppa ut så fick jag stå och dra av en baksko på frilla. Den satt löst. Så nu måste jag sätta tillbaka den nån dag också. Samt försöka ordna en tur till Nössemark för skoing och provkörning av Frilla.

Barnen har varit ganska snälla idag och lekt en hel del med varandra :)

Nu ska sebastian få äta gröt sen ska vi invänta Johan. Ikväll ska vi åka hem till Årjäng. Detta för att underlätta resan imorn och dagislämning tidigt.


Imorn styr vi bilen och hästtransporten till...... BORÅS!


Kommentarer
Postat av: Johan

Ska bli väldigt kul att du följer med mig älskling <3<3

2011-10-24 @ 22:05:47
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0