Söndag

Hejsan.

Nu har jag rast. Jobbar 12.30-20.30 idag! Fick även torsdag 7-13. Skönt med lite jobb men inte för mycket!

När jag kommer hem ska jag mysa med min Sebastian som varit borta hos sin snälla faster!
Izabella blir nog borta längre tror jag för hennes pappa ville ha henne tills onsdag!

På onsdag ska vi nog åka och sko Linde Ricka. Blev inte nöjd med henne och hon har ju tappat skor 2 gånger nu på 1 vecka. Så jag åker till han som skodde frilla för det är han jag är nöjdast med.

Ikväll drar vi ut till L-fors. Vi bor ju typ där nu. Har beställt bredband dit och allting. Men just nu har vi inget internet alls för det mobila funkar inte där. Så ni vet varför jag skriver så sällan.

Har beställt 2 st Stallboken 2012. En till mig och en till Johan. Bra att ha och skriva i allt som har med hästarna att göra. Det är ju en kalender. Och jag skriver ju alltid upp när hästarna tränas och hur. Har jag gjort hela tiden jag haft travare tror jag! Väldigt bra faktiskt.
Bra man kan gå tillbaka och se hur hästarna tränades typ när dom gick bra eller så. Och så skrivs ju såklart allting annat upp också när dom skoddes och sånt. Så man slipper sitta och fundera.



Nu är min rast slut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du jobbar mellan 12.30-13.30 och har rast kl 16.30... hur fan går det ihop???

2011-10-09 @ 20:09:46
Postat av: Jenny

skrev fel förstår du väl. om du kan tänka lite längre

2011-10-11 @ 18:32:02
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0