Söndag kväll.

Härligt!
Nu är det mesta klart. Sebastian sover. Vällingvägrarn har jag kallat honom i några dagar nu för han vägrar äta välling. Men idag har han faktiskt ätit det 2 gånger! Han åt 110 ml här på dagen, och nu när jag la honom så gjorde jag 220 ml välling som jag gav honom medans han låg i sängen, och varenda droppe gick ner :) Sen somna han gott.
Nu har jag nyss kommit från stallet. Tagit in Donnie, Frilla och Caspadia. Johan får faktiskt åka upp till dom andra sen när han kommer hem för jag kan inte gå ända dit när Sebastian sover. 

Jag la om Donnies sår igen för bandaget hade kanat ner och satt nere vid kotan.



Kolla in hennes ridskor :) Dom ska bort när hovslagaren kommer =)


Här står hon och äter :)



Nu ska jag diska en liten disk sen ska jag duscha och vänta på Johan. Sitter även på hästnet och letar. Ursäkta mig men det är allt bra mycket dret där! Men även några fina som jag mailat på. Hoppas på bra svar! Skulle helst leasa av Rickard igen men han har nog ingen just nu! Jag väntar tills jag fått ihop 37.000 så köper jag Mini <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0