SÖNDAG

Hejsan.

Igår kände jag mig redan bättre av dom nya medicinerna. Hoastade mest på kvällen, men inatt fick jag sova. Inte imorse men det berodde inte på hostan utan på en unge som vägrar sova på morgonen :) Men Johan gick upp med honom så jag fick sova tills 7.20 sen var det dags att ta ut två hästar. Mamma tog dom andra två i andra stallet.

Idag känns det också rätt bra. Jag hostar mest bara när jag är ute eller när jag gör nånting så jag blir andfådd.
Men märker en stor skillnad.


Nu är Johan ute och tömmer en box och ska göra i ordning den :)

Sebastian leker i sitt gym och vandaliserar låter det som.
Izabella är hos farmor i helgen eftersom hon har pappahelg. Men hennes pappa är ju inte hemma (långsemester)så hon får komma till farmor istället.

Här är mina försök till att bli frisk. Det enda som hjälpte var Doxycyklin




Förresten har jag visat mitt nya huvudlagsunderlägg jag köpte för att Ricka skulle bli fin?

Nu kommer ju inte hon använda det nåt mer då. Men det finns andra hästar...


Två bilder från imorse :)





Håller på att hända massa nytt här på hästfronten.... Men jag vet inte om jag ska berätta än :) Får bli en överraskning!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Huvudlagsunderlägg.... Hmm, ser ut som nåt Hallowentillbehör ;-) !



Skönt att du mår bättre, men börja inte härja kring för mycket för det så det blir värre igen!

2011-10-23 @ 13:39:39
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: Johan

Långsemester??? Är det väl inte riktigt att kalla det

2011-10-23 @ 13:50:27
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0