Sjukstugan

Fortfarande sjuk här då. Konstigt. Har käkat penicillin nu sen måndags och inte nån skillnad. Men idag har jag iaf fått tag i hostmedicin men alla går ju över i modersmjölk och ska inte användas under amning. Iaf alla mamma tittade på när hon skulle köpa åt mig. Fick ingen av läkaren heller... Men nu skiter jag i detta för jag hostar ihjäl mig så nu får det gå över i bröstmjölken då. Jag ammar inte så himla mycket längre och han lär väl inte dö. Kanske hosta lite mindre själv =)

Idag fick jag vila iaf med sebastian 2-3 timmar på fm. Var skönt. Izabella lekte själv och så vilade hon med. Johan var ute... Så det var ganska lugn och ro. Izabella reder sig alltid själv man behöver aldrig passa eller nåt. Men stöka ner är hon bra på!!



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Gud va skönt att hon kan sysselsätta sig själv! Oscar är precis tvärtom han vill ha sällskap / publik i allt han gör...

2011-10-20 @ 18:22:24
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0