Måndag kväll.... =)

Idag blev det en hel del gjort här faktiskt. Mer hade det blivit om inte Sebastians hade varit så sur när vi var ute och bara gnällt i vagnen :)

Men iallafall så var jag och Sebastian hos revisorn imorse och lämnade in en pärm och lite andra papper. Behöver hjälp med en grej som ska skickas till skatteverket... Så han skulle ordna det =)
På väg till revisorn =)


Sen direkt efter det så fortsatte vi vår vandring upp till "stall 2" och mockade och fixade klart allting där.
Sen gick vi hem och åt lunch och sen fortsatte i stallet hemma. Jag körde iväg 9 spånbalar också från transporten och la dom utanför stallet. Dom 8 som är kvar ska upp till andra stallet. Var 18 från början men en har jag använt här nere... Det går mer spån här nere hos grisarna än där uppe. Vet ej varför. Jävla skillnad är det iaf!



Har även hunnit med att dammsuga, göra äppeldricka och en äppelpaj. Diskat och lagat mat.
Tagit in alla hästar utom Donnie :) Johan tog henne..



Försökte ha Sebastian vaken längre idag så kanske han inte vaknar så tidigt på morgonen. Men mitt försök slutade såhär:


Går inte hålla honom vaken längre än till 18.
Här har han t.o.m lagt sig tillrätta, så som han ligger i sängen:



Imorgon vaknar säkert Sebastian tidigt igen. Men det gör inget för imorn har vi massor att göra. Hästar ska tränas, försöka se om vi får upp nån stolpe till nya hagen, mocka 5 boxar, Sebastian ska va på BVC 13.45 sen ska jag jobba 16-21! Så det blir en stressig och jobbig dag.


Lite hästbilder. Den som gissar rätt får en överraskning :)



Nu ska jag gå och smaka på min äppelpaj :)

Vi hörs imorn!!




Kommentarer
Postat av: marika

donnie ricka och blackie? =D

2011-11-01 @ 10:19:41
Postat av: Jenny

hej Marika =) Nää den översta är inte Donnie :) Hihi

2011-11-01 @ 16:38:10
Postat av: Johan

Caspadia, Linde Ricka, Blackie gissar jag på :)



Vad blir min överaskning :))

2011-11-01 @ 17:17:09
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0