Irriterad

Irriterad på att bo i hus med gemensam tvättstuga. Man bokar en ledig tid. Får två maskiner, ett torkskåp och torkrummet. Då förväntar man sig även att kunna utnyttja dessa till sin tvätt! Eller hur?

Idag har jag fått plocka ur kläder som inte är mina ur en maskin och ett torkskåp. Det var ingen som hade glömt dom där utan hon hängde in dom efter att jag varit där och hängt min tvätt från första maskinen i toskrummet. Maskin två var ej klar så jag gick hem. Då hade kärringen satt igång en av mina maskiner och hängt sin tvätt i torkskåpet. Jag ryckte ut alla hennes kläder och hängde upp mitt eget.

När jag kommer ner nästa gång och ska hämta upp kläderna, ja då har kärring j-l plockat ur mina kläder ur torkskåpet och hängt upp sina egna där IGEN! "Jag tog ur ditt för mitt var inte torrt"


Så jävla trött på detta. Så om ni undrar vem som satt upp den arga lappen så är det JAG!

Varenda jävla gång är det så. Och det värsta är att det är samma person varje gång för hon verkar bo i tvättstugan. Hon är alltid där och hon använder alla maskiner och allting. Verkar inte bry sig ett skit om dom som bokar tider utan hon använder deras grejer också!


Ska bli såååå skönt att slippa detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0