Fortfarande sjuk....

Kan inte påstå att jag blivit bättre. Känns nästan som sämre. Men vissa förstår inte det utan man måste hålla på med massa saker och knappt få hjälp =) Tex springa ute och mocka boxar och ta ut och in hästar, stå och laga mat, ta hand om barnen själv! Inte konstigt man aldrig blir frisk.... =(
Vore rätt skönt att bli inlagd på sjukhus, det är nog enda sättet att bli frisk!

Johan tog ju faktiskt in två hästar idag. det var första gången. annars har jag fått tagit in 4 hästar i två olika stall varje kväll. och ut med två på morgon kl 7.
och när jag är ute blir jag så andfådd och hostar.

Idag har det bara varit jag och sebastian hemma under dagen. han har sovit en timme under dagen och resterande vakna timmar har han gnällt och hostat ibland! Ingen feber dock.

Så inte mycket vila inte.


Men nu ska jag lägga mig. Se om man får sova nån timme eller om man ska hosta hela natten som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0