Blackie

Johan körde Blackie idag med en tung rockard...

5,8 kilometer
43:44 minuter






Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Haha, långt och långt, har man väl gått de första 2 kilometrarna så går resten av sträckan av bara farten ;-) !



Det går nog dessvärre inte att få själva Runkeepern på svenska utan jag använder google automatiska översättningsverktyg. Pace har jag också funderat på och jag vet faktiskt inte. Men jag har räknat ut att ju hårdare man sliter desto lägre blir den siffran.Själva ordet betyder ju "takt" men jag vet inte vad det innebär.

2011-10-15 @ 21:23:03
URL: http://bergerud.blogg.se/
Postat av: Petra

Claudia blir 6 i december och har haft Deanisen i 1 år drygt..Han är bara 4½. Var inne på att ev sälja honom och köpa en läromästare, men idag fick vi nog tillbaka glädjen när det gick så bra =)

2011-10-15 @ 22:10:10
URL: http://skrutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0