Vintertäcke

Har köpt detta vintertäcke till Engsättra. Köpt genom tradera så vi får se när det kommer hem. Endast provat 2 gånger och aldrig använt ute.... Vattentätt och tjockt. Så nu ska hon inte frysa när det blir kallt... Nu äger hon ett fleecetäcke och detta vintertäcke... Regntäcke kvar nu. Men jag ska köpa nytt till Frilla så ska Engsättra få hennes för det är i minsta laget för Frilla. Storlek 125 är det och Frilla har egentligen 135. Men Engsättra är ju mindre så hon får ta det täcket... Så fort jag hittat nåt nytt till Frilla.


Ångrar mig lite nu för jag skulle vilja ha ett med halvhals egentligen... Men men... Detta får duga =)
Frillas vintertäcke får stå ut ett år till.


Kommentarer
Postat av: Marika

Fint =) Halvhals är ju jätte bra annars det med!

2011-11-13 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0