Shopping

Idag var Johan ledig så vi tog oss en tur hemifrån för en gångs skull. Först lämnade vi Izabella på dagis, sen kom vi på att vi skulle åka till köpcentret i T-fors.
Va där en sväng och köpte lite saker....



Kläder till Sebastian


Leksak och en tandborste till Sebastian


Strumpor till mig och Johan, samt batteridrivna ljus att ha i stallet :)


Izabella fick nya snygga jeans


Sen åkte vi till Årjäng igen och gick på hästshopen och köpte Care Fore paddar! Köpte bara 2 för dom som jag ska ha bak måste va längre och det fanns inte... Sen kostade dom 320 kr så jag väntar lite med dom andra två :)
Kardborre är det också så jag slipper linda benen...
(Uppdatering: Nu när jag testade dessa på Blackies ben så satt dom ganska bra på bakbenen så det kanske inte behövs större... Hmm... Får fundera på detta tror jag.)

Påskyndar läkning av skador som sår, skador, svullnader och gallor. Skyddar mot tryckskador. Vaddarna är lätta att sätta på. Ger snabba resultat. Stimulerar blodgenomströmningen. Rekommenderas av veterinär Åsa Frykman, Vikingstad Hästklinik.

Köpte även en Speedway



Det var väl dagens köp....

Nej just det! Bromsbelägg till bilen... 450 spänn.... uuuuhhh!
Och massa mat då men det köpte Johan... samt att vi delar på bromsbeläggen :)

Johan köpte sig nya skor också!! Ingen bild på dessa än...

Kommentarer
Postat av: Marika

Tänk att saker som man måste ha ska vara så dyrt =(

2011-11-10 @ 21:20:37
Postat av: ♥ Jenny ♥

Jaaa... usch!

2011-11-10 @ 21:22:16
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Sara

Använd långa paddar fram så det täcker knäna, och jag råder dej till att linda annars sitter dom inte kvar där man vill ha dom. Dom är verkligen jätte bra dom Care Fore paddarna! :)

2011-11-11 @ 17:19:44
Postat av: ♥ Jenny ♥

Ja jag älskar Care Fore :) Har selunderlägg från care fore både i träning och tävling =)

Tyckte dom satt bra ändå utan att linda :9 men det beror väl på hästen kanske vad dom pysslar med på nätterna =)

2011-11-11 @ 20:47:37
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0