Onsdag

Idag har det gått i ett kör ända tills klockan var 15.30.
Förutom de vanliga stallsysslorna ( fodring, utsläpp, mockning m.m) så har jag städat och möblerat om i stall 2.
I stall 2 bor Frilla och Donnie.
Ska ta en bild sen så får ni se före och efter =)
Har hjälpt mamma att köra undan utemöblerna samt tagit hem vinterdäcken. Dom låg i ett förvaringsutrymme vid stall 2. Tömt och gjort rent badkaret i hagen hos Frilla o Donnie, samt fyllt det med vatten med hjälp av hinkar då vattenslangen va frusen...
Jag har varit hos revisorn och lämnat en grej.

Så nu var det faktiskt skönt att sätta sig. Men nu längtar jag lite tills klockan är 18.30 så barnen kan lägga sig för nu börjar dom bli trötta och gnälliga... Men under dagen har dom varit snälla... =)

Hungrig är jag också, trots att jag ätit...

Imorn ska Bella på dagis och Johan jobba så det är bara jag och Baus hemma.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej, det är några intresserade så jag ska låta Claudia välja :) meddelar imorgon.

2011-11-16 @ 20:35:45
URL: http://Http://Skrutta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0