Lördag

Fullt upp idag! Verkligen.... Men det är såhär det kommer bli nu misstänker jag när vi snart har 5 hästar att träna. Men jag kan inte klaga direkt. Det är KUL och det är DETTA vi vill!



Först var vi ut med Blackie och Frilla. Jag red Frilla och Johan körde Blackie.
8,76 km, mestadels på åkern pga skobrist. Hihi.



Sen hem och åt smörgåsar och sen tog vi och lastade in sele och nåt mer i bilen, körde upp det till stall 2 så vi hade två selar där, hem igen, hämtade Engsättra och tog med henne och en vagn till stall 2.

Ut och körde Engis och Donnie, tvååringarna. Donnie va på åkern och jag körde 9 km på grusvägen. Den är helt okej att träna på nu, mjukt i mitten där vi har trampat upp :)
Engsättra va lite sur i början men lugnade sej snabbt och då är hon värsta drömmen att köra. Inte het och inte rädd för saker utan bara travar på i jämnt tempo. Min favorit att köra nu tror jag! Skit nöjd med henne. Fin i travet och känns väldigt bra! Duktiga tjej!



Sen hem och åt. Packade grejer till Sebastian som skulle bort.
In med barnen i bilen och körde Izabella till sin farfar, släppte av mig på jobb och Johan åkte och lämnade Sebastian hos sin faster. Hon har frågat efter honom =)

Jag jobbade 16-21, mamma hämtade mej på jobbet och vi satt och prata hos pappa lite. Kom hem nu vid 22.30 ungefär.

Fullspäckad dag med andra ord!


Men nu ska jag njuta av barnledighet :) Sova en hel natt utan att behöva gå upp och göra välling :)


God natt!



Men jag måste erkänna att jag saknar honom redan......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0