Kväll

Imorse var jag ute på en tur med Engsättra. 9,7 km. Lite längre ändå tror jag för jag fick inte igång runkeeper direkt utan vi hade gått en bit.
Superfin att köra. Travade bäst i lite raskare fart och efter ca 5 km. Nästan lite stel i början men sen blev hon riktigt fin och jättebra att köra. Nöjd!
Inte lika nöjd när jag selade på, då hoppa hon runt och härja... Hihi.

Åkte till Årjäng vid 10.30 och var hos pappa. Bakade tårta som vi åt och sen lämnade jag barnen hos Izabellas faster och farmor. Jag jobbade 16-21 och Johan jobbade också så vi fick ta barnbakt :) Sebastian va jätteledsen när jag gick :(
Skönt att jobba lite faktiskt! Trivs bra med jobbet.

Nu ska jag snart sova. Inte för att jag är trött men det är i förebyggande syfte ifall min käre son får för sig att väcka mig kl 3 eller 4 för att sedan inte somna om..... =)

Men idag la han sig sen och inte sov han mycket under dagen heller... Så kanske!!!

Idag blir det inga bilder.... Kanske i ett senare inlägg via blogg.se's app.

Får se!!!!!




Älskar min underbara Johan!
Och barnen såklart! Izabella "surstina" och Sebastian "grinsibben".

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0