Kväll

Nu är det kvällen. Barnen var väldigt griniga och trötta innan jag la dom.

Imorn ska vi ju till Örebro. 5 månader sen som Frilla starta nu! Jag är nöjd om hon sköter sig. Gör hon inte det så provar vi monté. Hon visa ju igår att hon kunde springa!

Imorn ska vi ta med Caspadia till Örebro och släppa av henne i Vintrosa på stuteriet som hon va på i somras... Så blir hon kvar där ett tag!

Vintertäcket jag köpt på tradera kom fram idag!
Helt nytt, endast provat.
Såhär ser det ut!


Reflexkant är det! Det är ju bra!!
Detta är alltså Engsättras täcke. Storlek 125 :)

Tänk, för 2 år sen hade jag hästar med 145 och 155 täcken, nu måste jag ner i 125!

Gulligt!

145 använder ju vissa fortfarande. Men 125 är första gången jag köper!

Kommentarer
Postat av: marika

Jätte fint täcke=) Ja tänk det där med storlekar är en historia i sig. Necessa har 135 ibland 145 och Faxan har samma, men ändå är hon mycket större tycker jag =D

2011-11-24 @ 13:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0