Fredag!!!

Idag åkte jag med Johan in till Årjäng när han skulle jobba. Packade lite i lägenheten och tvättade i tvättstugan, va hos Izabellas farmor och pratade, va och handlade lite, sen va vi och hälsa på pappa :)

Nu dricker jag lite vin och har tittat på Idol och kommit på att Moa är bäst!


Här är en bild på Engsättra igår typ nån minut efter att hon slog och va förbannad ... =)



Men sen sa hon förlåt...


En liten bild på min lilla Baus. Såhär ska man inte sitta i en babysitter.


Några söta bilder från igår kväll och idag:


Izabella klär ut sig :) Men är som vanligt väldigt svår att få på bild. Därför jag inte lägger ut så många på henne för dom brukar se ut såhär!





Imorn ska det tränas hästar och sen ska Sebastian åka till sin faster, Izabella ska till sin farfar (tror jag) och jag själv ska jobba!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0