Dagen efter och dagen före....

Just nu sover barnen. Sebastian har sovit i vagnen sen 10 ungefär... Medans han sov så har jag hunnit med följande:

- Fyllt på vatten i hagen här nere...
- Gått upp till stall 2, mockat, tömt och gjort rent badkaret samt fyllt det med vatten, gett hästarna hö. Allt klart i det stallet, bara ta in ikväll.
- Gått hem, mockat i stallet här, gjort klart.
- Gjort rent i transporten sen igår och lagt in nytt spån så den är redo inför morgondagen.
- Smörjt skydd

Jag har ju självklart haft hans vagn med mej hela tiden när jag gjort detta.
Izabella har suttit inne och sett på film. Inte ensam då, mamma är ju här. Men nu sover dom också så det är bara jag som är vaken här!

Nu har jag precis ätit två smörgåsar med stekt ägg. Tittar på Sebastian då och då men han sover i vagen utanför fönstret och vill inte vakna :) Gör ingenting alls att han sover så länge, då kanske vi klarar ha han vaken längre än till 18 på kvällarna.

Idag ska ingen av mina träna iaf. Visst, en skritt tur skulle väl inte skada men har nog ingen barnvakt idag... Får se!

Frilla ska iaf bli ompysslad ikväll med lite frisering, få benen lindade med sköna paddar... Mycket mat har jag gjort iordning tills ikväll och mycket spån så hon sover som en drottning inatt....

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Guu va gött det är när de tar sig såna där långsovarpass utomhus! Det är ju typ då man kan ha en chans att få nåt gjort - alternativt slappa ;-)...

2011-11-24 @ 19:42:57
URL: http://bergerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0