Söndag

Hej alla läsare som är såååå dåliga på att kommentera!!

Idag va ja lite tröttare. Efter frukost la jag mig med Sebastian och vilade på sängen nån timme. Han va också trött.
Sen under förmiddagen hann vi även med besök av Johans två bröder och den enas dotter, alltså Sebastians kusin.
Sen fick Sebastian även träffa sin farmor.

Dags för trav sen, V65 i Årjäng. Hann se montéloppet sen satte vi oss i amatörstugan för det blåste å regnade ute.
Åkte hem istället.

Nu har jag hämtat hem Izabella. Går bra än så länge. Hon leker i sitt rum för tillfället och Sebastian gör det han brukar göra, ligger vid mitt bröst!

Nu ska vi äta lite citronfromage och mysa lite allihopa. Sen är det läggdags för Bella. Dags för dagis imorn och dags att ta tag i hästträningen igen.... Slut på friden!


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken söt liten tiger :)

2011-05-01 @ 20:56:21
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Snygg bloggen blev, kul med lite förnying :-)

2011-05-01 @ 21:02:51
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken sötnöt! Stort grattis till dig som har en av varje nu! :p

2011-05-01 @ 22:26:52
URL: http://skrutta.blogg.se/
Postat av: marika

Vilken fin bild på dig och dina barn =)

2011-05-02 @ 16:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0