Lördag-söndag

Igår åkte jag och Johan till L-fors....

Johan drog ganska snabbt iväg med Tony & Tony L. Blev en liten supar resa tror jag =)

Jag lämnade Sebastian hos Carro som va snäll och va barnvakt medans jag va ute på ridtur med Linde Ricka och en körtur med Frillisen... Härligt!

Sen va det ganska slappt resten av dagen. Såg på film med Carro under kvällen...

Idag va jag ute på ridtur i skogen med Ricka igen...
Sen körde vi upp lite spån till stallet och sånt...

Nu är vi hemma och Johan borstar just nu tänderna på Izabella...
När hon somnat ska jag bada Sebastian sen ska han också lägga sig snart!


Frilla & Ricka


Mammas hästar fick nåt spel i hagen och började motionera sig själva.
'

Jag och Ricka idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0