Jobb

Igår jobbade jag på kvällen, 5 timmar!

Det var skönt att komma iväg och vara en undersköterska lite och inte bara mamma hela dagarna...
Har tänk jobba nån extra dag då och då så man kan komma hemifrån lite och hålla sig uppdaterad om vad som händer inom vården :)

Trivs verkligen med vårdyrket.

Jag jobbade ju i butik förut i 3-4 år innan jag fick Bella. Det va väl okej då men nu efter jag kommit in i vården och utbildat mig så skulle jag inte kunna tänka mig butiksarbete igen.

Trivs bra att jobba inom vården och ta hand om människor. Och så är det intressant med sjukvård och sånt tycker jag!
Skulle ju helst vilja bli sjuksköterska, men jag är verkligen ingen skolmänniska så jag klarar nog inte 3 år till med skolan. Jag har för mycket att tänka på hemma och det va precis att jag klarade av 1,5 år till undersköterska!





Klicka här för att se häftiga bilder från vår katastrofövning vi hade med skolan i vintras!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Antar att du vet att Undersköterska är en anställningsform och inget man blir genom utbildning...

2011-05-29 @ 22:48:38
Postat av: ♥ Jenny ♥

och då antar jag att du vet att utan utbildning är man ett vårdbiträde. Undersköterska kan du inte vara utan utbildning!

2011-05-30 @ 10:16:13
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0