Ja.... ?

Sitter här i lägenheten själv nästan. Barnen sover. Johan är ute och dricker öl. Lite tråkigt att han inte är hemma med oss så mycket... Hmm...
Men jag klara mig. Har kylen full med cola, festis, loka och energidryck. Godis och ballerina kladdkaka vanilj. Så jag klarar mig nog.

Nästa helg ska jag faktiskt jobba 5 timmar på lördag kväll, så då får Johan va hemma med Sebastian. Izabella har "bortahelg" så hon är inte hemma.

Köpte ju nytt täcke till Frilla. Ett rosa fleecetäcke som ni ser här i inlägget under.
Efter att vi varit på våran "utflykt" igår så såg täcket ut såhär när vi kom hem.

Ja så kan det gå :)

I torsdags roade sig mammas hästar med att smita upp till mina hästar. Anledningen va att mamma öppnat en av öppningarna på en hage, glömt bort det och sedan släppt hästarna i den hagen. =)

Hmmm... Vad ska jag mer skriva om då...

Frilla har ju lite annorlunda träning och sånt nu... Ska bli kul att se om det ger resultat.

Ricka är jag ganska nöjd med. Hon springer snabbare och snabbare i provlopp och hemma sköter ho sig ganska bra. Förutom att hon springer så snett...
Nästa provlopp ska vi testa halvrunda aluminium. Hoppas det blir bra! Hon startar på onsdag i provlopp..



Sebastian är så snäll och go. Han fick bada idag. Han låg i vattnet och njöt! Nu sover han så snällt i sin säng. Bella la sig otroligt tidigt idag. Tror inte klockan va mer än halv sex... Vet inte vad hon pysslat med idag som är så trött...


Nej nu ska jag nog lägga mig tror jag!!!

Vi hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0