Hemma igen efter några dagar hos mamma...

Hejsan...
Nu är vi hemma igen!

Åkte till mamma i onsdags och kom hem idag. Hade med båda barnen.

I torsdags väntade vi på hovslagaren som till slut kom! Johan kom också ut efter han slutat. Så vi tog en kvällstur med mina hästar. Jag red Frilla och han körde Ricka.
Första gången jag travade på flera månader! Det va kul, men jobbigt. Måste rida en del och försöka träna upp mig igen. Men men, va ju bara 3 veckor sen ja födde barn så ska väl inte stressa.
Hästarna va bra iaf!

I fredags va jag ute och red Ricka.  Tro på fan så satt båda framskorna löst när jag kom hem. Drog irriterat av skorna och slängde iväg dom och släppte ut hästen i hagen igen!
Sen va vi iväg en sväng med Frilla i Årjäng... Lämnade Bella hos farmor också och vid 21 tiden kom vi hem tror jag. Johan va med hem till mamma igen!


Idag har jag kört Ricka med tung rockard. 7 gånger skrittade jag i backen, sen joggade några kilometer och avslutade med två lite snabbare intervaller... Fick ju såklart slå på framskorna igen innan jag drog ut.
Carro va snäll och passade Sebastian under tiden! Tack!

Men nu är vi hemma igen och Izabella sover redan... Hon va nog trött. Sebastian sover också. Men honom ska jag snart väcka annars kanske han inte sover inatt.


TORSDAG:

Frilla



Johan


Jag



FREDAG:

Bella & Blackie


Izabella


Linde Ricka


Mamma är barnvakt :)



LÖRDAG (IDAG):



Jag och Ricka



Kommentarer
Postat av: Johan

Mmmm va snygg kinesen är. Finast i sverige

2011-05-22 @ 09:21:48
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0