Dagen idag

Jag och Izabella tog en promenad förut och skulle hälsa på min pappa. Men han va inte hemma från jobbet än så vi tog en promenad hem till lekparken igen. Va där en snabbis bara för det var så kallt och Sebastian va inte nöjd i vagnen.


När vi kom in åt vi lite kvällsmat i form av yoghurt, ballerina kakor och mjölk =)
Sen var det läggdags för Izabella, och då fick Sebastian ta sitt första bad. Det var inte roligt tyckte han. Men det var skönt när det var färdigt och han fick en varm handduk runt sig och ligga hos mamma lite.
Sen la han sig också och sov i sin säng...




Nu ska jag också lägga mig och sova.... Men först får jag väl ta upp lillen igen så han får äta lite, så han slipper vakna en kvart efter att jag somnat.... Tur att han somnar så snällt igen efter han ätit på natten....



God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0