Både bra och dåligt.

Förra gången jag födde barn så va jag nästan tillbaka på samma vikt efter 2 veckor. Jag vägde 2 kilo mer än vanligt, men så fort jag slutade amma så vägde jag exakt lika mycket som vanligt igen.

Nu har det gått tre veckor sen Sebastian föddes och jag väger nu 5 kilo mer än vanligt.
Kanske inte så mycket men problemet är att jag har en hel hög med jeans som inte passar.

Så om jag stannar på den här vikten nu så betyder det att jag måste köpa nya byxor.

Det positiva med detta är att när jag ska rida monté så kan jag plocka ut 5 kilo i vikter. Det är ju bra!

Så om jag får välja så vill jag stanna kvar på den här vikten. Väger ju så jävla lite vanligtvis... Det här känns bättre.

Så jag får väl helt enkelt vänta några veckor, har jag inte gått ner nåt då så får jag köpa nya byxor =)

10 kilo har jag gått ner från det att jag va höggravid...




det syns ju var dom där 5 kilona sitter....

Kommentarer
Postat av: Johan

Älskar dig gummsan <3

2011-05-18 @ 13:03:08
URL: http://hawkjonsson.blogg.se/
Postat av: angelica klockar

sv: nej men okej hon är halt då, bra där blev det giltligt och så slipper du störa dig på att vi stryker våran häst ogiltligt eller inte! :P

2011-05-18 @ 14:39:52
URL: http://angelicaklockar.blogg.se/
Postat av: marina

oj va snabbt! skönt för dig!! för mig tog de 6 månader! gick upp 30 kg när ja va gravid med min flicka, ammade inte men motionerade väl iof inte så mkt heller, långa promenader va de väl mest.

2011-05-23 @ 08:22:42
URL: http://marinasmonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0