Veckans hiss & diss

Nu har jag suttit här och mailat med olika företag ang. fakturor som är fel.


Då vill jag börja med att hissa Haglunds!
Jag har köpt grejer där för 1500kr ungefär. Men på fakturan är det för 1900 för dom har tagit betalt för ett täcke som var slut.
Mailade dom idag om detta och fick svar direkt och dom ska genast rätta till felet och sätta in mina pengar.
Superbra med snabb service! Kommer fortsätta handla hästprodukter där!


Sen vill jag dissa Photomic.
Vilket dretställe. I december beställde jag magnetbilder på Izabella. Bilderna levererades trasiga! Bilderna var vikta på mitten och helt förstörda. Ringde dom, fick till svar att jag kunde skicka tillbaka bilderna + fakturan. Jag sa även att jag inte ville ha nya. Orkade inte krångla. Skickade tillbaka bilderna, som dom sagt.
Igår fick jag en påminnelse på en faktura på dessa bilder. Mailade dom ang. detta. Fick bara dumma svar av dom som tex " magnetbilderna är på din dotter och du kan sätta dom på kylskåpet". Öh? Det vet jag väl, men nu är det så att jag har returnerat bilderna skrev jag.
Ja, då fick jag till svar att jag måste reklamera saknad försändelse hos posten och skicka kopia på det till dom samt fakturan jag fått nu, inom 10 dagar! För dom säger att jag inte skickat tillbaka bilderna.
Jag gjorde bara som dom sa i telefon, och nu ska jag behöva krångla.
Jävla skitställe säger jag! Årets diss till dom. Kommer inte beställa nånting där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0