trött nu =)

Dagens uppgifter:

Stryka Frilla i anm.listan 
Izabella ska till dagis 
Sko Ricka fram 
Transportträning med Ricka 
Lunch 
Hämta Bella
Laga middag
Jaa då va det mesta gjort. Hade faktiskt tänkt mig ut på en tur med Frilla idag, men jag har ingen ork kvar.
Johan är ute med Ritzan nu iallafall...
Hon ska starta på Momarken på tisdag. Inte Frilla eftersom jag tog bort henne ur listan =)
Ricka har vi fixat hovarna på. Hon hade växt så mycket så vi fick dra av framskorna och verka ner lite och sätta dit dom igen.
Sen åkte hon lite transport. Gick bra idag. Jag tog en hink med mat och gick in och då följde hon snällt efter, sen stängde Johan och så var det klart. Inge bråk idag inte. Lite bråttom när vi kom hem och skulle lasta ur men då fick hon stå tills hon lugnade sig.

Kommentarer
Postat av: Lucas

Trevlig blogg du! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-03-08 @ 14:57:22
URL: http://styleformen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0